Kriterieauktionen?

Sv: Kriterieauktionen?

*Drar en djup suck* jag hoppas det tröstar mig... Får man bli kär i färgen :crazy: :D :confused: Jag bara älskar strumpor o bläs.... samt hans utstrålning föll jag hårt för! :( :love:

Man får väl inte det egentligen... (säger hon som var så nära att köpa en svartskimmel förra veckan, men hoppade av när jag fick höra att den tränat 34 som bäst och var fyra år:crazy: )
 
Sv: Kriterieauktionen?

Man får väl inte det egentligen... (säger hon som var så nära att köpa en svartskimmel förra veckan, men hoppade av när jag fick höra att den tränat 34 som bäst och var fyra år:crazy: )

:D :rofl: Det är då man tänker, kanske miljöombyte, annat träningssätt, ändra lite här o lite där :angel:
 
Sv: Kriterieauktionen?

*knapplån*

Surrade lite med folk, och det verkar helt klart så att proffstränarnas kunder hellre väntar ett halvår extra, och betalar därefter, än köper en ettåring. De som köper ettåring nu är oftast en av två följande: A. Tränar och uppfostrar hästen själv.
B.Är så pass finansiellt stark, att man räknar med att någon procent faller bort.
 
Sv: Kriterieauktionen?

Synd att tiderna inte stämde. Jag kom dit 17.00 idag (fredag) för att hinna titta ca två timmar i boxarna innan de drog igång, men då hade de redan börjat med hästarna. Jaja, jag hade nog inte orkat se allt om de hade börjat senare, för pojkvännens skull åkte vi hem lite i förtid även nu.

Hur länge får din pojkvän vara uppe då? :confused:
 
Sv: Kriterieauktionen?

ok, jag tänkte bara ifall du sett vårt köp, men det var på fred.

Ärligt talat...jag var på auktionerna för att träffa folk och för att kolla två individer som jag ombetts ta en titt på.
Är inte tyvärr mer seriös än så, auktioner är ett sätt för mig att träffa gamla bekanta på.
 
Sv: Kriterieauktionen?

Hur länge får din pojkvän vara uppe då? :confused:

Tills typ nu ungefär, men i det här falllet handlade det mest om att se bortom mina egna behov. Han följer med på alla mina uppptåg trots att han i stort sett trodde att det var samma häst som gick in och ut i sågspånet hela kvällen. Jag personligen hade kunnat sitta där och se hela katalogen gå förbi, men sa att vi kunde åka hem innan han blev för trött.
 
Sv: Kriterieauktionen?

:D :rofl: Det är då man tänker, kanske miljöombyte, annat träningssätt, ändra lite här o lite där :angel:

Ja fast den hade varit i proffsträning i hela sitt liv..hos olika tränare...och aldrig gått snabbare än i premieloppet. Nja.:crazy:
Det värsta jag hört i den vägen var när jag blev erbjuden att köpa en häst billigt, en riktig kanon! En sjuårig valack som även den varit i träning större delen av livet och misslyckats i 9 kval... Men givetvis med enorm kapacitet... Inte ens jag ville ha den:smirk:
 
Sv: Kriterieauktionen?

Deposit tror jag. Nej, hon måste gått efter att pojkvännen och hans bak tröttnade...
 
Sv: Kriterieauktionen?

*knapprån*

En ridmänniskas syn på Kriterieauktionen, kanske kan det roa någon? Klicka.
 
Sv: Kriterieauktionen?

*knapprån*

En ridmänniskas syn på Kriterieauktionen, kanske kan det roa någon? Klicka.

:rofl: :rofl: :rofl: Jag kände igen mig här "Tänk om jag råkade ropa hem en svindyr travare. Vad skulle jag göra då? Ringa hem till sambon och be honom sälja huset snabbt så han kunde lösa ut mig? "
 
Sv: Kriterieauktionen?

Jag har råkat ut för det,men som tur var blev jag överbjuden.Uppfödaren tjänade 10 000 på min nick :rofl: .
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
455
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter I dagarna fyra har Kriterieauktionen ägt rum på Solvalla. Hundratals hästar har bytt ägare – här är de tio dyraste hästarna.
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för den andra dagen på Gothenburg Horse Show – en dag för hoppälskaren. Det blir både semifinal i Sverigeponnyn...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Gunnar
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp