Bukefalos 28 år!

Krubbor med "plopp"

YlvaG

Trådstartare
Krubbor med \"plopp\"

Finns det krubbor "med plopp" i botten eller måste man "tillverka" det själv? Jag antar att det måste finnas eftersom det finns sånna vattenkoppar men VAR finns dom? :smirk:

Kram Ylva
 
Re: Krubbor med \"plopp\"

I "mitt" förra stall hade de krubbor med skruvkork i botten, så det finns!

Tyvärr vet jag inte vart... :cool:
 
Re: Krubbor med \"plopp\"

Börjes har iallafall haft det på någon enstaka/udda krubbmodell, fast bara i affären (den "nya" foderaffären). Men det är mkt möjligt att de är slut, det va bara ngn udda modell som sagt.
Du kan ju ringa o fråga, tror numret är 0477-48285
 
Re: Krubbor med \"plopp\"

Jo då det finns.
Jag köpte för ett par år sen en sådan krubba från Ingdams.
Men ett stort varnings tecken! Jag tänkte använda mina som vatten krubba. Säger sig självt att det började läcka *suck*
Så ha endast foder i den.
(Sen efter en mkt kort tid så gick själva ploppen sönder...så jag rekomenderar dem inte!)
MVH Martina :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 482
Senast: HannaZ
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 153
Senast: MiaMia
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 632
Senast: Nixehen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 899
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp