Krypare, Universumkaster, Kravlare, Springare, Flygare

Septicemia

Trådstartare
Då jag inte vt vad de kallas kan jag inte heller hitta det jag letar fter i forumet... :smirk:

jo, jag undrar vilka betäckningar man kan ha här på forumen och hur många det finns?
Det som visar hur många inlägga man skrivit, t.ex kravlare, gångare, springare, hästmänniska..
Vilka finns det, hur många inlägg tar det innan man får en viss typ av betäckning?

Har för mej att hästmänniska kräver 10 000 inlägg?
 
Sv: Krypare, Universumkaster, Kravlare, Springare, Flygare

0 Kravlare
25 Krypare
50 Stapplare
100 Gångare
200 Hoppare
400 Springare
800 Flygare
1200 Måndansare
1800 Planetspringare
2700 Galaxhoppare
5000 Universumkastare
10000 Hästmänniska
25000 Bukefalist
 
Sv: Krypare, Universumkaster, Kravlare, Springare, Flygare

Så det handlar om hur många inlägg man har?
 
Sv: Krypare, Universumkaster, Kravlare, Springare, Flygare

Sellan skrev:
100 Gångare
200 Hoppare
400 Springare
800 Flygare

jag blev ganska nyligen bukemedlem å har funderat över dessa "benämningar" iofs förstod jag nog att det hade ngt med ens aktivitet här men jag är tacksam över den här fullständiga listan :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 331
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 956
Senast: cirkus
·
Bukefalos Vi tar i princip aldrig bort inlägg som inte bryter mot forumreglena. Jag raderar inte användarkonton på begäran. Om man vill byta...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
50 464
C
Bukefalos Satt och pratade med en bukefalist och kom in på det här med titlarna man har på bukefalist - "flygare", "kastare" och allt det där. Det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 880
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp