Kulltråden- Från löp till valp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får verkligen svälja stoltheten och bekräfta att "visst kan det dyka upp fräna färger i arbetslinjer, men det är ovanligt".

Ale har nu fått 4 blåa döttrar (!) och två svarta söner... Hon är en supermorsa och hittills har allt gått som på räls!
 
29695499_10156197358112456_3197092609109524480_n.jpg
 
Jag får verkligen svälja stoltheten och bekräfta att "visst kan det dyka upp fräna färger i arbetslinjer, men det är ovanligt".

Ale har nu fått 4 blåa döttrar (!) och två svarta söner... Hon är en supermorsa och hittills har allt gått som på räls!
Haha men vad härligt, grattis! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 024
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 145
Senast: Only_Me
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 710
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 111
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp