Kulltråden- Från löp till valp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Tror jag ska ta upp en ny hobby, typ tv-reparationer, eller rörmokeri eller något annat nyttigt.
Hundeländet avbröt löpet! Eller något sådant iaf, kom aldrig in i något riktigt höglöp. Så ingen parning. GAH! besviken jag, besviken hanhundsägare, som vanligt nöjd hund :D
Femte gången gillt, här kommer vi. Nästa löp, var är du?! :) (till sensommaren någon gång skulle jag tro)
 
Suck. Tror jag ska ta upp en ny hobby, typ tv-reparationer, eller rörmokeri eller något annat nyttigt.
Hundeländet avbröt löpet! Eller något sådant iaf, kom aldrig in i något riktigt höglöp. Så ingen parning. GAH! besviken jag, besviken hanhundsägare, som vanligt nöjd hund :D
Femte gången gillt, här kommer vi. Nästa löp, var är du?! :) (till sensommaren någon gång skulle jag tro)

Åh vad surt :(
 
Jo. Grämer mig och funderar på vad som egentligen hände. Men inget kommer ju att förändras, bara att vänta på nästa löp. Suck.

Det är ingen idė och fundera, då blir man knäpp av att skräcksenarier man hittar på tillslut.

Vi får båda tålmodigt vänta till nästa löp.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 948
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 132
Senast: Only_Me
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 670
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 067
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp