Bukefalos 28 år!

Läderstövlar för smala vader

M

maiden

Var kan man få tag på sådana? Som inte kostar över 1500:-!!
Behöver ett par att använda året om, främst på vintern. Tåliga och snygga. Tycker väldigt mycket om mina MH High Rider, men de med normal vad är lite för stora :crazy:
Tips?
 
kanske lite svårt att få tag i snygga och bra läderstövlar för under 1500, om du inte vill köpa begagnat förståss...
 
High Rider har det priset :smirk:
Tyvärr är jag ingen miljonär så jag köper inte stövlar för 5000 :crazy:
 
jag tror också att det blir himla svårt att hitta under 1500 kr.. har försökt själv men det enda jag hittade var från hö*ks och dom kostade 1645 kr..

vad är high rider för någe märke?
 
är det kanske inte värt att köpa kvalite & få det du vill ha även om du kanske får lägga ut lite mer, dom lär ju hålla längra än om du köper av sämre kvalite
 
Jag fick måttbeställa, har också smala vader. Kommer inte i håg vilket märke det blev, Levad tror jag. Jättebra kvalitet i alla fall så det är nog värt att betala lite mer.
 
Så man kan inte räkna med att få kvalité för 1500:- ? Själv tycker jag att det är mycket pengar.
 
nej jag skulle inte räkna med att få kvalitet för 1500, visst det är mycket pengar, men inte för ett par läderridstövlar tyvärr..
 
Sportive high rider är smalare i vaden, kanske inte tillräckligt.

Sen finns ju Graninge rider med dragkedja, den är smalare och nu finns även Carlskrona rider med dragkedja, jag har ett par i normal (vanlig utan dragkedja) och den sitter bra, men när jag provade den med dragkedja samma stl: fick jag inte upp kedjan, så den e smalare den oxå.

/S.André
 
om du är beredd att lägga ner 2900 på ett par läderstövlar så finns levad ner till 32cm i vaden. Det är SÄLLAn folk har smalare vader än så..
 

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 965
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 659
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag har alltid samma problem när jag köper ridbyxor, jag är ganska kort (eller kanske inte superkort, men 160cm) med extremt smala vader...
Svar
0
· Visningar
340
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 992
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp