Bukefalos 28 år!

lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

He he... det är fler än du som får "kalla fötter" inför det ridmodet...
Skall nog satsa på körning i stället...:angel:

Norna Hamingja... Ta inte illa upp... ryttaren på dina bilder bär dessa kläder betydligt bättre än vad jag skulle göra...:D

Ha ha, det var fest och då skulle det fotas till häst, därav det otroliga ridmodet... Och klaga inte på tygelfattningen (eller vad det nu heter, har fått hjärnstäpp) två stukade fingrar ihoptejpade, kunde iof tagit tyglarna i andra handen, så det hade sett bättre ut men....
 
Sv: lägg in bilder på era

Augusti.jpg


lägger in en ny bild (gammal den med förra årets tävling)
 
Sv: lägg in bilder på era

Ska se om det kan funka nu..ännu en nakenbild :angel:
Vår quartervallack som heter Our Cool Catalyst E: Crimson Catalyst
Hade vart kul att se bilder på andra efter samma hingst, och höra hur de är.
 
Sv: lägg in bilder på era

Hur 17 GÖr Ni FÖr Att LÄgga In Bilder SÅ Dom Syns Direkt I InlÄgget ?!
 
Sv: lägg in bilder på era

Augusti.jpg


lägger in en ny bild (gammal den med förra årets tävling)

Nämen!! Jag TYCKTE att jag kände igen din häst! :D Vi red i Western Horsemanship tillsammans på Tippen när din bild är tagen! :D Man ser till och med rumpan på hästen jag red, samt min sysyer och min tränare :rofl: haha gud va kul!
 
Sv: lägg in bilder på era

ska du tävla 13 maj i sätilla?? hur gick det för er!! det var min tredje tävling och en comeback. snygg min va??
 
Sv: lägg in bilder på era

:D Har inte själv lärt mig det än...men Solid Paint heter det väll?
Mkt fin iaf:love: oavsett vad det heter...
 
Sv: lägg in bilder på era

kl
oj vilka snygga westernhästar det finns :love:
jag måste gå och torka bort dreglet från min haklapp nu :rofl:
 
Sv: lägg in bilder på era

kl

Vilka fina hästar alla har! :)

Jag rider egentligen inte western men jag är nyfiken på det! Har tänkt att börja så smått att ta lektioner i sommar :D

Hästen i fråga är en kallblodstravre, 16 år, och som är dressyrriden i ca ett år (under utbildning av mig). En underbar häst! :love:

Uppställda (april 05)
2015_buke.jpg


Har nyare bilder (från i söndags) men tyvärr fungerar inte uppladdningen just nu.. :( Lägger in dom så fort det funkar!

Kommentera gärna! :D
 
Sv: lägg in bilder på era

läng på lädren så kommer du åt honom bättre, för ni ska väl inte hoppa? ;)
 
Sv: lägg in bilder på era

Haha, jag vet :rofl:
Är ovan vid att sitta i westernsadel så det blir alldeles för korta läder, måste lära mig att sitta korrekt! Tyckte att jag hade hyfast långa läder den gången, men när jag såg bilden så blev jag lite paff :eek: :p

det syns nog att jag är en nybörjare när det gäller western.. :angel:
 
Sv: lägg in bilder på era

vilket snyggt ekipage!

Jag gillar grönt!
Jag har varit i tankarna med grönt till alazzi men vi får se i vilka färger det slutar :)

Hur gick det på tävlingen?
 
Sv: lägg in bilder på era

Tack! Jo, jag gillar grönt som synes;) Tävlingen gick inte alls, Leo hade skadat sig i boxen under natten så han visade sig vara halt när jag sen började rida.
 
Sv: lägg in bilder på era

2003-04-21%2014.56.41.JPG


Jag har använt den där gröna filten till Alazzi tidigare på tävling som synes:)
 
Sv: lägg in bilder på era

Ojojoj...här har det shoppats vill jag lova:d
Så fin du är:bow:
Har köpt samma pad...den liknar den iaf...
Men jösses vad svårt o få tag på matchaende slinky/blus bara...en del tycks lyckas iaf;)
Synd att ni inte kunde delta i tävlingen bara...
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 231
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
412
Senast: tott
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
663
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp