Bukefalos 28 år!

lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

Haha, jag vet :rofl:
Är ovan vid att sitta i westernsadel så det blir alldeles för korta läder, måste lära mig att sitta korrekt! Tyckte att jag hade hyfast långa läder den gången, men när jag såg bilden så blev jag lite paff :eek: :p

det syns nog att jag är en nybörjare när det gäller western.. :angel:

måste vara en gammal vana, gissar på att du är fd hopryttare? :p
 
Sv: lägg in bilder på era

Tack!
Jag har verkligen letat efter överdelen, det har varit svårt att hitta något som passade.

Har sett massor av annat snyggt men bara i små storlekar, för oss som behöver större är det svårare att hitta något.
 
Sv: lägg in bilder på era

*kl*
och så puttar jag upp den här också!
har ju blivit några nytillskott på westernforumet! :)
 
Sv: lägg in bilder på era

*kl*

Några bilder från i höstas på min tjej, 3-årigt quartersto.

14807934.jpg


14807936.jpg


14807933.jpg
 
Sv: lägg in bilder på era

*kl*

Tycker också att vi kanske borde ha en ny fräsch tråd, men slänger in den senaste bilden på mitt nyförvärv :)
 
Sv: lägg in bilder på era

Är en god vän till mig som äger.
Och jag minns bara att Louie Mischief är inblandad i stammen... :D
 
Sv: lägg in bilder på era

Hittade lite gamla bilder på min plutt, den första är tagen av uppfödaren...sötaste plutten! =)

Första sommaren i livet:

63629_1202771971.jpg


Andra vintern:

mardibebis.jpg
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 231
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
412
Senast: tott
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
663
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp