Bukefalos 28 år!

Läif&Billy

Om man kan slå nytt rekord på jaktskyttebanan och fara fram så en Kung Fu panda ja då kan man faktiskt jobba också och inte fuska till sig bidrag
Alltså Gammeln, du har inte fattat det fina i att utnyttja systemet till 150% och att flyga "under radarn" med tjuvskytte, hembränning, svartjobb och egen haschodling i växthuset. Det blir en livsstil helt enkelt. :p
 
Alltså Gammeln, du har inte fattat det fina i att utnyttja systemet till 150% och att flyga "under radarn" med tjuvskytte, hembränning, svartjobb och egen haschodling i växthuset. Det blir en livsstil helt enkelt. :p
Precis som många andra som sätter detta i system för att slippa jobba:mad:
 
Alltså Gammeln, du har inte fattat det fina i att utnyttja systemet till 150% och att flyga "under radarn" med tjuvskytte, hembränning, svartjobb och egen haschodling i växthuset. Det blir en livsstil helt enkelt. :p
Sen tycker jag att poliserna var alldeles för flata. Dom skulle ha satt dit Läif för fortkörning, vårdslöshet i trafik samt kidnappning av farmor. Men dom slapp minnsan undan och fick köra vidare med farmor i baksätet och hemtjänsten var fly förbannad :rage:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 956
Senast: Snowball
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 560
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 467
Senast: TinyWiny
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 301
Senast: Ajaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp