Bukefalos 28 år!

lämna ensam

Fengur

Trådstartare
Hej!
Är det ok att lämna katten ensam i ca 1 dygn? Jag ska eventuellt vara borta så länge. Jag hade tänkt låta honom vara ute då jag inte har någon kattlåda. Det jag är orolig för är att han ska frysa men om jag tar en låda och lägger i massa filtar och ställer den på altanen borde det väl gå bra? Jag ställer givetvis ut mat och vatten till honom.

MVH Sanna
 
Ja, det är inga större problem. Så länge det inte är en vana att lämna katter ute, så tycker jag du kan göra det med gott samvete. Han klarar sig.
 
Om katten är van att vara ute borde det inte vara några problem. Oftast hittar de andra sovplatser än de man själv placerar ut :p :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Tanken har hela tiden varit att Kjellie och Miss Li ska få gå in och ut som de vill. Vi har köpt en kattlucka som borde komma idag och...
Svar
11
· Visningar
1 647
Senast: Luff
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har länge haft lösa funderingar på att skaffa katt men vet inte om en katt skulle få ett bra liv hos mig då det är en del ensamtid. Jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 865
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp