Bukefalos 28 år!

Ledarskapsövningar

Sv: Ledarskapsövningar

de beror ju på,är han koncentrerad på dig?om han är de så kanske de bara är ngn slags 1 gångs företelese..ja vet inte men om han inte har koncentra tionern på dig kan du ju försöka få den genom att tex.sätta igång han itrav eller göra andra övningar...:Dhoppas du förstår vad jag menar,annars kan du fråga en ggr till!:)kram//becca
 
Sv: Ledarskapsövningar

de beror ju på,är han koncentrerad på dig?om han är de så kanske de bara är ngn slags 1 gångs företelese..ja vet inte men om han inte har koncentra tionern på dig kan du ju försöka få den genom att tex.sätta igång han itrav eller göra andra övningar...:Dhoppas du förstår vad jag menar,annars kan du fråga en ggr till!:)kram//becca

Aha nu förstår jag. :D
Tack för alla tips Becca det har hjälpt mej jättemkt!
 
Sv: Ledarskapsövningar

de va så lite så!de är kul att se att min kunskap kan hjälpa andra och deras hästar!du kan gärna fortsätta fråga saker om du behöver hjälp!de är så kul att hjälpa med min kunskap..:)skulle vara kul att se bilder någon gång!//becca
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 031
Senast: mily
·
Träning Bakgrundsinfo: Hästen är till salu och blir inriden nu. 6 år. Hästen står på ridskola. Jag har ett stort intresse för denna häst som är...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: Mia_R
·
Träning Är i planerna att skaffa häst efter några års uppehåll. Ridit i hela mitt liv. Hyr nu lägenhet på gård med hästar så har möjlighet att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 990
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp