Bukefalos 28 år!

Ledarskapsövningar

Sv: Ledarskapsövningar

de beror ju på,är han koncentrerad på dig?om han är de så kanske de bara är ngn slags 1 gångs företelese..ja vet inte men om han inte har koncentra tionern på dig kan du ju försöka få den genom att tex.sätta igång han itrav eller göra andra övningar...:Dhoppas du förstår vad jag menar,annars kan du fråga en ggr till!:)kram//becca
 
Sv: Ledarskapsövningar

de beror ju på,är han koncentrerad på dig?om han är de så kanske de bara är ngn slags 1 gångs företelese..ja vet inte men om han inte har koncentra tionern på dig kan du ju försöka få den genom att tex.sätta igång han itrav eller göra andra övningar...:Dhoppas du förstår vad jag menar,annars kan du fråga en ggr till!:)kram//becca

Aha nu förstår jag. :D
Tack för alla tips Becca det har hjälpt mej jättemkt!
 
Sv: Ledarskapsövningar

de va så lite så!de är kul att se att min kunskap kan hjälpa andra och deras hästar!du kan gärna fortsätta fråga saker om du behöver hjälp!de är så kul att hjälpa med min kunskap..:)skulle vara kul att se bilder någon gång!//becca
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 467
Senast: Miiikaela_
·
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
775
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 500
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp