Bukefalos 28 år!

Ledsen och ensam hund - vad gör man?

Sv: Ledsen och ensam hund - vad gör man?

Jag har klagat till hyresvärden om en sån hund... den ylade.... hela dagarna. (jag var student och skrev uppsats så jag var hemma och hörde ylandet....hela dagarna). Vet dock inte vad ägarna gjorde men hyresvärden hade fått fler än ett klagomål innan mitt ... jag hoppas att hunden fick det bättre, tyst blev det i alla fall.
 
Sv: Ledsen och ensam hund - vad gör man?

Skickade idag in en anmälan till Länsstyrelsen om vanvård. Tänker av olika anledningar inte ta mer kontakt med familjen. Imorgon ska jag kontakta hyresvärden också.

Om det nu inte skulle "hända något", hur snart kan jag skicka in ytterligare en anmälan? Jag kan tänka mig att en hund som lämnas ensam länge inte har högsta prioritet sas.
 
Sv: Ledsen och ensam hund - vad gör man?

Säg inte det. Jag anmälde en gång en hund som jag tyckte stod uppbunden på en gård på ett olämpligt sätt, de kollade upp den hunden samma dag. Så ett par veckor, det är ju semestertider.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 415
Senast: Acto
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 685
Senast: Kraxa
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 709
Senast: Kilauea
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 633
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp