Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pippi27

Sonen min har fått dille på lego.
Det är ju bara kul att han gillar att bygga och knåpa ihop till allt möjligt.
Blir bara så ledsen över att lego idag är så förb****t dyrt!
Jag har minimal inkomst (under 6000) och har baske mig inte råd att handla lego åt honom. Jag har sagt att jultomten kanske kommer men för en 6-åring som vill bygga lego är det ingen tröst.
Önskar att jag vann några pengar på trisset så att jag kunde köpa lite lego åt pojken :(
 
Sv: Lego

Ett annat tips! Det finns även lego som inte är av märket Lego, utan kopior och passar lika bra ihop med det riktiga legot. Det är mycket billigare.
 
Sv: Lego

Har du inte nån släkt och vänner han kan få ärva lego av / köpa av för billig penning ??
 
Sv: Lego

Var hittar jag sådant "lego"?
finn nå´t på biltema har jag för mig, nå´n som vet om det passar med vanligt lego?
 
Sv: Lego

Dom flesta av mina släktingar som har större barn har redan gjort sig av med sitt. Det mesta som barnen växer ur i min släkt åker raskt upp till mina släktingar i norra finland, där finns massor med barn av modell mindre.
 
Sv: Lego

Jag köpte på en vanlig leksaksaffär (någon av de större kedjorna), men det var ju några år sedan, så jag vet inte hur utbudet är just nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 328
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 894
Senast: Fraegd
·
Äldre Jag och min sambo träter ganska ofta om vår bil. Tidigare bilar har bytts ut efter ca 3 år, och de har då gått runt 1000 mil. Den...
2
Svar
36
· Visningar
5 254
Hästmänniskan Jag funderar och funderar, känner att jag behöver lite input. Här kommer mina förutsättningar: Jag har idag en åring som blir D-ponny...
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp