Lille Nils

V

Vaccan

kastrerades igår + att han fick en tatuering i sitt lille öra (eller liten och liten....kattuschlingen är nie månader den 15 Juni och väger 5,1 kilo :crazy:) men han är inte fet..bara stor :)
Guud va ynklig han var igår ,ja undra flundra om han va torr i munnen för han höll den öppen i flera timmar och stack ut tungan.
Men hur lång tid tar det för hormonerna att försvinna ...han har ju vart görjobbig den sista månaden och det kanske känns lite bättre för han om han är minus kulorna....så att säja.
 
Oftast går det fort, även om katten kan vara fertil ett par veckor efter ingreppet. Snart har han glömt både flickor och sår :)
 
Åh nu e han så pigg :D plåstret han hade på örat kliade han av sej igår å tatueringen såg helfin ut.
Jag har köpt en present åt han, hans första halsband som han kan ha ute (kastrerad = får gå ut) :)
 

Liknande trådar

V
Övr. Katt :love: Vaccan har en ny kompis som heter Nisse :) Han är tre månader och har bott hos mej i två dar nu ,gostok :) Han är en vanlig...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: HD
·
Övr. Hund Jag har utlovat en uppdatering om min hund, så här kommer den. Första gången jag såg henne var när jag bodde på en internatskola och...
2
Svar
21
· Visningar
1 796
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp