Lille Vinnie

Fast mammahäst på gården och mammahäst i loppet är inte samma... Den första har vita tecken i huvudet, det har inte den andra :) Så antingen känner Vinnie inte igen sin mamma eller så blev han lurad...
Kan det vara så att mammahäst på gården var så dålig på att springa in pengar att hon fick gå till slakt och för att Vinnie inte skulle bli ledsen så lurade pappahäst Vinnie genom att påstå att det var Vinnies mamma som gick loppet på TV.

Ja Vinnie blev grundlurad och gick på det :cautious:
 
Kan det vara så att mammahäst på gården var så dålig på att springa in pengar att hon fick gå till slakt och för att Vinnie inte skulle bli ledsen så lurade pappahäst Vinnie genom att påstå att det var Vinnies mamma som gick loppet på TV.

Ja Vinnie blev grundlurad och gick på det :cautious:

Stackars stackars Vinnie :(
 
Fast mammahäst på gården och mammahäst i loppet är inte samma... Den första har vita tecken i huvudet, det har inte den andra :) Så antingen känner Vinnie inte igen sin mamma eller så blev han lurad...

Jag tror att mamma häst föll för trycket ang skönhetsideal och gjorde en plastikoperation eller två, därav olikheterna. Så Vinnie har självklart kvar sin mamma!
 
Kan det vara så att mammahäst på gården var så dålig på att springa in pengar att hon fick gå till slakt och för att Vinnie inte skulle bli ledsen så lurade pappahäst Vinnie genom att påstå att det var Vinnies mamma som gick loppet på TV.

Ja Vinnie blev grundlurad och gick på det :cautious:


Vinnie är adopterad fattar ni väl, hans riktiga mamma går lopp på tv, medans adoptiv mamma och pappa är hemma på gården :idea:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: WBanna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 396
Senast: kubikmeter
·
Hästvård Hej! Behöver lite råd. Jag har misstankar om felbehandling utav en av mina hästar (som resulterade i avlivning) som annan veterinär än...
Svar
13
· Visningar
2 206
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp