Bukefalos 28 år!

Lite bilder

Sv: Lite bilder

Och Frippe sov alltid i min säng:love: Vaknade ibland om nätterna när han kröp under täcket:)

Men nu har jag ju katten Baloo som ligger under täcket om nätterna:love:
 
Sv: Lite bilder

Det brukade Lolita också göra :love: Numera är det Diva som gör det :) Tyvärr var jag dum och lät Mats gå på sängen för att se hur han använder benet igår så nu får hon vänta tills alla ev löss är stendöda...
 
Sv: Lite bilder

Ajdå.. ja inte vill man smitta ner alla sina råttor med löss inte!
Men visst är det härligt med en råtta som sover hos en:love:
 
Sv: Lite bilder

Precis :D Dyrt blir det då också, för jag vägrar bada alla i dermocan. Så skulle det hämda får jag åka till vetten och fixa ivomec att ge oralt istället, det är smidigare...

Oja, finns inget goare :love: Nåja, om man bortser från att de använder sängen som toa samtidigt :angel:
 
Sv: Lite bilder

Ja det förstås.


Inte Frippe inte:love: Han gick till buren när det var dags att göra ifrån sig. Även om det bara var en "korv" som skulle ut:D
Men Frippan däremot, hon levde fan i sängen så hon fick inte vara där nattetid:p Hon hade en korg på golvet som hon sov i. Eller hängmattan i buren;)
 
Sv: Lite bilder

Naaw :love: Så duttig råttis vill jag också ha! Men hon kan inte ta sig till buren då för jag kan inte ha de andra tjejerna lösa på natten för de lever rövare och gör bara satyg. Och så har jag ju grabbarna också, vill inte riskera nån parning...
 
Sv: Lite bilder

Okej, har du provat att ställa fram en toa-låda åt henne? Funkade bra för Frippe i början, men sedan valde han buren istället.
 
Sv: Lite bilder

Mao är enda lösningen att jag får leva med utvälta toalådor i sängen eller låta bli toalåda helt och hållet då :D
 
Sv: Lite bilder

Glöm sånt :D Räcker med att mamma har fotat när jag sover på soffan med Rex (RIP) på huvet, stackars Rex blev väckt av blixten :p

89493784732debf0a4c1d5244fde6899.jpg
 
Sv: Lite bilder

Men utan att lyckas :D

Rex ja, men inte jag :D Haha hemska kinder. Men näsan blev ju liten iaf :banana: :D
 
Sv: Lite bilder

Ja precis:D

Men då skulle du se mina kinder! Du är ju snygg i jämförelse med mig:D
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
541
Senast: Marvin
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 712
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger...
2
Svar
35
· Visningar
4 050
Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 827
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp