Bukefalos 28 år!

Lite bilder

Sv: Lite bilder

Men de pratar bara bebisspråk som ingen förstår:D
 
Senast ändrad:
Sv: Lite bilder

Okej okej.

Varför diskuttera när det inte finns råttbebisar hos någon av oss?
 
Sv: Lite bilder

Ja.. om man hade ekonomi så:) Men 240:- per hane njae.. skulle nog inte tro det.
 
Sv: Lite bilder

240 spänn :eek: Jäklar vad billigt! Vad är det för vet, är h*n kunnig om råttor?

Bra att ha lite koll för framtiden, man vet ju aldrig vad som kan hända :D
 
Sv: Lite bilder

Per Eksell, Ja han är ganska kunnig om råttor. Den bästa i mitt område! Finns i Örbyhus.

Vet ej om han höjt priset nu.

Pojkar är ju desutom mer keliga än vad *harkel* vissa flickor är. *sneglar på Doris och Bea*:D
 
Sv: Lite bilder

Jaha han! Ja honom har jag hört massa bra om :) Men höll inte han till i Uppsala? Eller har han flyttat kanske :confused:

Ohyes! :D Du skulle se vilken gos Mats är (de andra grabbarna beter sig ju som stuckna grisar och är inte det minsta gosig än... :D), speciellt jämfört med Gunde och Krull :D
 
Sv: Lite bilder

Jo, han jobbade på Ultuna. Men nu har en en egen veterinärpraktik i sin villa i Örbyhus. Jätte lugn och trevlig!

Ja precis:love: Man kanske skulle köpa sig en pojk och låtsas hitta honom ute. För då får jag behålla honom när jag kommer hem :D
 
Senast ändrad:
Sv: Lite bilder

Ok :)

Tja, annars kan du få hyra Mats om du vill :angel: Du kan få betala genom att ge honom sina lusbad :devil:

Badade honom idag (fast utan dermocan då, det jag hade stående var gammalt... Så jag har köpt nytt och ska avlusa imorrn när jag kommer hem från läkaren), han var jäääättelugn och duktig fast det var lite läskigt :love: Vem vet, det kanske slutar med att han älskar att bada lika mycket som Sivert gjorde :love:
 
Sv: Lite bilder

Njae.. bad håller jag mig gärna undan.

Men då:( Vill ju också ha en råtta som gillar att bada! Har inte nes provat med mina små flickor än. Törs helt enkelt inte skrämma dem. Men till April ska de få inviga sitt första bad;)
 
Sv: Lite bilder

Hehe lycka till :D

Fast bad är inget han gillade direkt :p Men han var lugn och duktig kille iaf :)
 
Sv: Lite bilder

Tack det lär nog behövas!

Men Frippe! Han kunde simma runt i badkaret närmare en timme han!:love:
 
Sv: Lite bilder

Naaw :love: Det skulle Sivert aldrig göra. Fast han hatade att bada i badkar iofs, det var bara sjön som dög :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
633
Senast: Marvin
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 766
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger...
2
Svar
35
· Visningar
4 074
Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 833
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp