Bukefalos 28 år!

Lite bilder

Sv: Lite bilder

Du menar väl att den inte kan bo hos dig en sekund och inte i dig mer än fram till vräkningen? :D
 
Sv: Lite bilder

Skratta på du, men det är faktiskt sant :p Enligt illvet har jag 117 och hon har... lägre, jag minns inte hur :D Sådeså :p
 
Sv: Lite bilder

gul_zebra skrev:
Skratta på du, men det är faktiskt sant :p Enligt illvet har jag 117 och hon har... lägre, jag minns inte hur :D Sådeså :p

Och det kommer du aldrig få veta heller!:p
 
Sv: Lite bilder

Bah. Jag får alla msn konversationer sparade automatiskt :devil: Var det inte nånstans på 80..? :angel:
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 655
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger...
2
Svar
35
· Visningar
3 987
Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 792
Senast: Emine
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 475
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp