Bukefalos 28 år!

Lite positivt om Frick

Sv: Lite positivt om Frick

Hej Åsa med familj!

Jag känner så med er och vet precis vad ni går i genom. För ett halvår sedan var mitt lilla barnbarn tills med sin övriga familj på en travbana. Mitt barnbarn råkade där ut för en allvarlig olycka och har fått obotliga hjärnskador. Just som du Åsa skriver om glädjen över att ett ben sträcks, en arm rör sig ... Jag känner så väl igen hur glad man blev och ändå var man så ledsen.
Mitt i all trauma blev dessa självklarheter en lycka.
Av hela mitt hjärta hoppas jag att Jim är på väg tillbaka och att ni har styrka, kraft och mod att finnas där för honom.
En stor och innerlig kram från en farmor.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 057
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 728
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp