Bukefalos 28 år!

Lite positivt om Frick

Sv: Lite positivt om Frick

Hej Åsa med familj!

Jag känner så med er och vet precis vad ni går i genom. För ett halvår sedan var mitt lilla barnbarn tills med sin övriga familj på en travbana. Mitt barnbarn råkade där ut för en allvarlig olycka och har fått obotliga hjärnskador. Just som du Åsa skriver om glädjen över att ett ben sträcks, en arm rör sig ... Jag känner så väl igen hur glad man blev och ändå var man så ledsen.
Mitt i all trauma blev dessa självklarheter en lycka.
Av hela mitt hjärta hoppas jag att Jim är på väg tillbaka och att ni har styrka, kraft och mod att finnas där för honom.
En stor och innerlig kram från en farmor.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: Wille
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 568
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp