Liten blödning vid ridning??

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Är rätt nygravid, v 6. Nu har det hänt två gånger när jag ridit att det kommit en liten blödning efteråt. Mycket lite men ändå...Ingen smärta alls.
Någon annan som varit med om samma sak? Ska jag låta bli att rida ett tag eller är det ok??
Tacksam för svar!

hanny
 
Sv: Liten blödning vid ridning??

Jag hade små små blödningar i början också, det är vanligt! Får du inte ont brukar det inte vara någon fara! Vissa har små blödningar till och från under hela graviditeten utan att det är ngn. fara. MEN det KAN ju vara ett tecken på att ett missfall är i antågande, och det behöver inte bero på ridningen utan att det är någon deffekt på fostret.

Man bör tala med sin BM vid blödning!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
473
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 194
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 535
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp