Bukefalos 28 år!

Liten blödning vid ridning??

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Är rätt nygravid, v 6. Nu har det hänt två gånger när jag ridit att det kommit en liten blödning efteråt. Mycket lite men ändå...Ingen smärta alls.
Någon annan som varit med om samma sak? Ska jag låta bli att rida ett tag eller är det ok??
Tacksam för svar!

hanny
 
Sv: Liten blödning vid ridning??

Jag hade små små blödningar i början också, det är vanligt! Får du inte ont brukar det inte vara någon fara! Vissa har små blödningar till och från under hela graviditeten utan att det är ngn. fara. MEN det KAN ju vara ett tecken på att ett missfall är i antågande, och det behöver inte bero på ridningen utan att det är någon deffekt på fostret.

Man bör tala med sin BM vid blödning!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 045
Senast: Oknytt
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 630
Senast: JohannaB
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 241
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp