Bukefalos 28 år!

Litet akvarium - fisktips?

Sv: Litet akvarium - fisktips?

Låter kul, jag har bara blandade kar hemma just nu, men är mer och mer inne på att speca dem lite. Letar lokal just nu så alla får plats!
 
Sv: Litet akvarium - fisktips?

Puttar fram mina frågor igen.
Är det ingen som vet svaren på mina frågor? Eller kanske rentav har personliga erfarenheter av dario dario?

Jodå, jag har den på jobbet. Den är verligen liten. Den måste få vara kung i sitt akvarium för att våga fungera. Jag skulle bygga litet, och otroligt välplanterat, och inte ha så mycket mer än dario i burken.
 
Sv: Litet akvarium - fisktips?

Vad har du för kul jobb där man kan ha fiskar? Låter som skoj :bump: :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har hittat ett akvarium som skulle passa utmärkt på vår ena köksbänk. Måtten är 180x20x20 så det är lågt och långsmalt och skulle...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Sassy
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
18 19 20
Svar
398
· Visningar
15 185
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
215
Senast: Gramse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp