Bukefalos 28 år!

Ljusrosa på en fux.

Sv: Ljusrosa på en fux.

INTE okej! :crazy:

Fuxar klär i vitt, svart, olivgrönt, marinblått och eventuellt andra lite jordigare färger såsom beige osv...

ABSOLUT INTE lila och rosa, USCH! :crazy:

ush! hur kan du säga att fuxar passar i beige?? det är nog den enda färgen som fuxar inte passar i! rosa är super sött till fuxar och ljusare lila, men beige?:confused:
sen så skiljer sig fux färgerna åt jätte mycket, jag t ex tycker att chock färger inte passar min (rödare)fux medan en väns ljusare fux passar super bra i dem.
och en grannes fux är super fin i baby rosa och ljusare färger.
finns många olika fux nyanser och alla som har en vet själv vilka färger som passar ens häst.
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

Jooo, det är helt fantastiskt vackert med en krämig beige till vissa fuxar, speciellt den lite rödare varianten!
 

Liknande trådar

Hästvård Min lille grabb har som jag upptäckte idag fällt enormt mycket päls. Har innan inte lagt märke till det och vinterpälsen har vart tät...
Svar
10
· Visningar
1 722
Senast: Monifa
·
Utrustning Jag behöver hjälp... Min nya häst är större än alla de andra jag haft tidigare och jag behöver nya grejer (synd va? :D) Nu till det...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: Equilina
·
C
  • Låst
Utrustning Vet inte om det finns nån liknande...? Iaf, min häst går nu mera under namnet Herr Gris, och ska därför få lite rosa utrustning. I...
Svar
3
· Visningar
865
Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o...
2
Svar
31
· Visningar
4 188
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp