Bukefalos 28 år!

Ljusrosa på en fux.

Sv: Ljusrosa på en fux.

kl

Nooooooo!!!!!11!!!
Hata rosa! Det är så FULT!!!!!!!!!!
Och många andra skarpa färger på hästar med..

Men jag tvivlar ju på att hästen egentligen bryr sig..XD Fast ibland ser dom nästan ut som om de skäms..:rofl:
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

Hjälp vad ni klagar på henne!! Vill hon ha rosa så låt henne ha det,det har juh inte vi med att göra.. Tycker det var sött:smirk:
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

Ja, det håller jag med om, men hon har ju tagit allt hon har i stallet och satt på hästen! :D Brunt, grönt, svart, rosa, chockrosa, vitt! :cool:
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

Rosa på små shettiar är gulligt men tycker inte det är någon höjdare på stora hästar.
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

kl

Rosa är fin fint!!!

04.jpg
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

Nu skiter väl hästen i vad det är för färg på sin grimma/träns/schabraK/benlindor och allt vad som nu finns att slänga på.

Det är väl mest ägarn och andra som far illa av det isf :D
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

CidFidel, reykurboy, Magic_Mac och NaTTa: Ja, vad säger man.. Man tackar :bow: :D
 
Sv: Ljusrosa på en fux.

Oh, jag är grymt sugen på det där schabraket, synd bara att jag är utan häst just nu :p
 

Liknande trådar

Hästvård Min lille grabb har som jag upptäckte idag fällt enormt mycket päls. Har innan inte lagt märke till det och vinterpälsen har vart tät...
Svar
10
· Visningar
1 722
Senast: Monifa
·
Utrustning Jag behöver hjälp... Min nya häst är större än alla de andra jag haft tidigare och jag behöver nya grejer (synd va? :D) Nu till det...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: Equilina
·
C
  • Låst
Utrustning Vet inte om det finns nån liknande...? Iaf, min häst går nu mera under namnet Herr Gris, och ska därför få lite rosa utrustning. I...
Svar
3
· Visningar
865
Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o...
2
Svar
31
· Visningar
4 188
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp