Bukefalos 28 år!

Lös i magen pga. Kraft??

T

Tina_86

Jag fodrat mitt halvblod med kraft de senaste året.. och jag har alltid tyckt att hon varit lite lös i magen.. ibland bättre och ibland sämre...
Jag slutade med kraft nu för 2-3 veckor sen och hennes avföring hra blivit MYCKET bättre... nu är det Rikriga Bollar....
Har ni hört om dom kan bli lösa i magen av kraft (grund). Eller tror ni de kan vara att det var varit för "grovt" för henne? eller vad man kan säga...


Tina
 
Min ponny gick på kraft groov förra våren och jag tycket också att han blev lös i magen av det! nu har jag bytat till MUSTANG, det är också pellets och han skiter nomalt igen! jag vet inte vad det är som gör att de blir lösa i magen av krafft! :bump:
 
Okej... Jag kom på att de kan nog vara så att de blir för "kraftigt" eller vad man ska säga...... i med kraft inehåller så mycket olika saker... kasnke blivit för mycket av något... :confused:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 311
Senast: AnneB
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 347
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 227
Hästvård Söker tips för att hjälpa mitt ena sto som är lös i magen. Hon är känslig i sin mage vinterhalvåret. I år gick hon i flock med sitt föl...
Svar
5
· Visningar
1 756
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Hiss och diss del 5
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp