Logga in annan användare

M

Mozzarella

Hur gör man om man vill logga in som en annan användare (vi är två som delar på datorn och har varsitt konto på Bukefalos)?

Jag blir automatiskt inloggad och det hjälper inte att jag raderar bukefalos-cookien. :mad:
 
Sv: Logga in annan användare

Ja, men det hjälper inte. Om jag loggar ut och sedan klickar på "Bukefalos hem" (eller vad det står) så blir jag automatiskt inloggad igen.

Det borde finnas en "Logga in"-funktion direkt när man har loggat ut.
 
Sv: Logga in annan användare

Om jag loggar ut så får jag välja om jag vill gå dit jag var när jag logga ur elle rom jag vill gå till forumets huvudsida. Väljer jag då att gå till forumets huvudsida så är jag urloggad. Blir det inte så för dig?
 
Sv: Logga in annan användare

Du har antagligen kryssat i den lilla rutan "kom ihåg mig" vig inloggningen. Ta bort det så blir du inte automatiskt inloggad.
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 503
Senast: sjoberga
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 508
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 405
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp