Bukefalos 28 år!

Lyssna på ljudböcker offline i mobilen?

Storytel brukar ju ha en testmånad för 9 kr eller liknande, du kan ju testa det? @Lingon :)
Jag tycker också att 169kr är dyrt, men jag är så nöjd så det får vara värt det. Sambon lyssnar på mitt konto ibland, och har man böckerna offline så spelar det ju ingen roll, då kan flera lyssna på olika böcker samtidigt.
 
Jag älskar storytel! Jag lyssnar massor själv, och så lyssnar 6-åringen och jag tillsammans. Det är värt dubbla pengen tycker jag.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 695
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
396
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 409
Senast: moonstruck
·
Avel Ska betäcka vårt KWPN sto förhoppningsvis på nästa brunst. Problemet är att vi ännu inte valt någon hingst, eller jo, det har vi gjort...
2
Svar
21
· Visningar
2 158
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Hiss och diss del 5
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp