Bukefalos 28 år!

Madrasskydd 170*70

FadeAway

Trådstartare
Var köper man det? Testade att googla men resultatet var rätt deprimerande.
I stil som ikea nått madrassartat inte ett tygstycke liksom.
 
Jag tror inte riktigt jag förstår? IKEA kanske? Eftersom de hade sådana du ville ha?

Madrasskydden vi köpte till spjälsängen på IKEA (men aldrig använde) är som lakan inte som madrasser. Däremot kan det vara värt att notera att eftersom de är skodda i ogenomsläppligt plastmaterial är det bäst att ha dem under rumpan bara, inte under huvudet så storleken spelade väl ingen jätteroll. (IKEA rekommenderade starkt att man inte hade madrasskydd under huvudet på spädbarn eftersom man inte kan andas genom dem om ansiktet hamnar ned i madrassen.)
 

Liknande trådar

Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 611
Senast: Mia_R
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: Bison
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 235
Senast: warg
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 343
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp