Bukefalos 28 år!

Märkliga bilder/videor på Internet

Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

delvis kl

Fast i just det klippet tycker jag man kan se att hästen är på väg att attackera, hästen ser argare och argare ut för varje gång han viftar med filten, men han som viftar med filten observerar uppenbarligen inte det.

Klippet är från filmen om Buck vad han nu hette i efternamn men det är inte denna Buck som arbetar med hästen i just detta klipp utan någon med mindre erfarenhet. Och med tanke på att hästen var en mycket kaxig flaskuppfödd hingst som ägaren hade stora problem med så är det väl synnerligen dumt att provocera den på det viset. Det var ganska mycket hästar och folk runt omkring också och om jag inte minns fel så hade hästen åkt långt och stått i släpet och väntat på sin tur alltså var hästen förmodligen dessutom full av överskottsenergi

Hästen var nog farlig ja men jag tycker filtviftaren tog sig vatten över huvudet och såg inte varningssignalerna och slutade i tid.
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

Killen i röd tröja bakom håller på att bryta ihop under tiden :D Skön pappa :rofl: Fast jag hade aldrig låtit någon av mina föräldrar närvara vid tävling om de hoppade runt sådär :p
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

*knapplånar*

Är det någon som kan hjälpa mig att hitta videon från en hopptävling där ett lågt flygande flygplan kommer samtidigt som ett ekipage är inne på banan?
Flygplanet låter som f*n och billarm går igång men ekipaget fortsätter som om inget har hänt :D
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

Haha jäklar, en annan hade väl ramlat av hästen i rena förskräckelsen! :eek: alla billarm gick på, och ekipaget såg ut som om de inte märkte något alls :D klockrent
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

ahahaha!! Hästen som kryper under är ju för skön!

Kan dela med några klipp med Shetlandsponnyer ifrån Holland:

Här försöker polisen fånga in två lösa Shettisar innan det springer ut på vägen

Men åh hahaha! :rofl: :rofl: Älskar hur poliserna försöker behandla dem som hundar genom att ställa sig över ponnyerna, då får den andra polisen sig en liten ridtur :D (Vilken överstark rackare till shettis förresten :eek:)
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

haha, ja visst är det sjukt? :D
Man ser liksom inte ens ekipaget, och den som filmar verkar ha lite annat att fokusera på.

Jag funderar på att visa klippet för min häst, han har problem att skritta rakt fram när det duggregnar... :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Har säkert funnits en sådan här tråd, men hittade faktiskt ingen när jag sökte så startar en ny:D Så lägg in olika roliga videor! Har...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 956
Senast: dramatik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp