Bukefalos 28 år!

Märkliga bilder/videor på Internet

Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

http://www.youtube.com/watch?v=YwMcUikbBRA

Kollade videor för att se om jag hittade nåt skoj, men hittade denna istället och vad ska man säga? Inte rolig men minst sagt märklig video med tanke på hur totalt orädd den som har hand om barnet är om en 1-åring :banghead:
 
Senast ändrad:
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

:O.. min häst går inte ens igenom vattenpölarna på grusvägen...
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

Man hade ju häst av en helt annan anledning förr...
Men jädrar va modiga de är!
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

http://www.youtube.com/watch?v=YwMcUikbBRA

Kollade videor för att se om jag hittade nåt skoj, men hittade denna istället och vad ska man säga? Inte rolig men minst sagt märklig video med tanke på hur totalt orädd den som har hand om barnet är om en 1-åring :banghead:

Men vad är det för folk? Har de inget vett? Vem låter ett så litet barn vara så nära en häst utan att någon håller i barnet? De vågar inte ens ta bort barnet när hon står bakom hästen men låter henne stå kvar :banghead: Vilken enorm tur att inte hästen kickade bakut när den blev lite busig. Då hade de kanske inte haft en söt liten tös mer :cry:
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

Det var min reaktion också! Att låta en ettåring (eller vilket litet barn som helst) springa runt och busa med en häst, oavsett hur liten och söt den är, är nog något av det mest korkade jag sett :S
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

Till något... hmmm.. roligare? Söker man på "funny horse" på googles bildsökning så är denna vackra bild det första man får:

url
 
Sv: Märkliga bilder/videor på Internet

De här skrattade jag mer än man nog borde åt, isåfall skyller jag på morgonhumor :D

funny-horse-riding-man-accident.jpg


funny-horse-screaming-stable.jpg


images


O8NOZ20138.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Har säkert funnits en sådan här tråd, men hittade faktiskt ingen när jag sökte så startar en ny:D Så lägg in olika roliga videor! Har...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 956
Senast: dramatik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp