Bukefalos 28 år!

Malmö Internationella utställning

F

Fjunet

Någon här som ska dit? Någon speciell ras ni ska spana in? Själv så ska jag stå troget vid softiesarna och se min f.d dagmattevovve ställas ut. Sedan så känner jag inte att det finns något annat jag "måste" se, förutom agilityn. Sedan så går man väl i stånden och tittar lite, är förhoppningsvis med hund då :o :) så eventuellt så blir det att ta med sig stora plånboken.
 
Sv: Malmö Internationella utställning

jag hoppas att jag lyckas ta mig dit, några från "min" träningsgrupp ska tävla i lydnaden och så är det ett par som ska ställa ut också. så det hade varit skoj!
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Jag skall dit på söndagen med min Salukihane..... :crazy:

Softisar....det har vi haft 2 st innan....Mamman var från Brösings :love: och hennes dotter hade en Brösingpappa :love:
Men båda finns i hundhimmlen numera....tyvärr.....

mvh
Carina på Cesam Arabians
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Ja, jag skall dit på lördagen. Jag skall ställa min Kelpie och tävla agility med min JR.
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Jag ska ställa min weimaraner på lördagen, så ser ni en tjej i svart med mörkt hår (eller det där är förresten osäkert, ska till frissidillen nästa vecka..) med en stor weimaranertik så kan det vara jag ;)

//E
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Jag var i valet och kvalet om jag skulle anmäla dit. Funderade på om det skulle bli Malmö eller Stockholm eller båda två. Men det blev Stockholm.
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Min blivande valps pappa ska ställas ut, så det ärklart man ska se!! :love:
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Ska dit på söndagen, ev också ställa min grandis om hans svans läker fint men det återstår att se.
Det blir hur eller hur att kolla in tävlingarna och stånden under söndagen även om plutten kanske får stanna hemma
 
Sv: Malmö Internationella utställning

19-20:e denna månad.
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Vill dit men e tyvärr i Åre just den helgen... :cry:

Hade isf oxå varit vid weaten-ringen! Har juh en påg redan o en liten tikvalp kommer måndagen efter Malmöutställningen!!! :banana:

Vad heter din gamla dagmattevovve? Från vilken kennel?
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Jag ska inte till Malmö, men jag hoppas att vi träffas allihopa på en utställning liiite högre upp i landet än Skåne :d
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Pluto heter han, och kommer från Extra's.
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Jag skall ev dit och titta när min kompis ställer sin amstaff på lördagen.
Sedan skall jag själv ställa Nova (GD) på söndagen.
 
Sv: Malmö Internationella utställning

Vi skall dit och ställa Luna. Hoppas lite på det sista certet, med betoning på lite, där är tuff konkurrens.
Vi finns vid Faraohundarna, ring 5.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 319
Senast: Farao
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
22 307
Senast: Brie
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp