Mardröm blev verklighet när mopedist skrämde häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande inte svar på min fråga. Det är en väldigt enkelt formulerad fråga.
Du ville ha ett större drev. Min fråga: deltar du i diskussioner här för att få igång tjafs och bråk?

Ganska tydlig fråga. Nu ska jag sova, så jag får vänta till i morgon för att se om du är kapabel till att svara på en direkt ställd fråga då. Tredje gången gillt? Kanske..
Du verkar ju tycka det. sedan spelar det ju ingen roll vad jag anser.
Sov gott och dröm vidare så kanske du förstår kalla fakta imorgon...;)
 
Ska jag svara med mitt första menar du då? Eller vad är det du försöker säga i resten av alla dina inlägg? Nej, det är inte ett dugg tydligt med andra ord.

Då ska jag förklara igen: Jag tycker det hånas och raljeras mot en användare., det är det jag försöker säga i resten av mina inlägg men är det sådana ni är så antar jag ni är det i riktiga livet också såfort ni anser någon inte passar in.
 
Använder man sig av en sådan (brist på) argumentationsteknik i tråd efter tråd tills man blir bannad, så får man räkna med att tillslut bli bemött med samma mynt.

Det är inte "samma mynt", ser du verkligen inte du heller? en grupp går ihop och använder sig av en användares åsikter och gör sig löje.
 
Nu har du missförstått, det var inte @Lena H och hennes åsikter, vad hon tyckte, jag reagerade på utan hennes hån och raljerande mot en användare. Det blir Mobbning, en grupp går ihop och anser sig ha rätt att uppföra sig illa.

Nej du missförstod. Lena har inte använt sig av annan ton eller sätt än vad aktuell användare gjort i tråd efter tråd efter tråd. Och hon började inte. Går man in för att provocera genom att förlöjliga, håna och så vidare får man tåla att bli bemött likadant tillbaka. Och om alla användare man medvetet provocerat gör samma sak mot en så tja...
 
Det är inte "samma mynt", ser du verkligen inte du heller? en grupp går ihop och använder sig av en användares åsikter och gör sig löje.

En grupp med samma åsikter behöver inte gått ihop. Jag ser heller ingen mobbing av att flera användare låter en tråd spåra när en och samma användare förstört tråd efter tråd genom att envist drivit frågor utanför tråden. Men vi kan enas om att vara oense.
 
Och det menar du gör att den lagstiftning som somliga i sin naivitet vägrar tro existerar...upphör att existera?
Hur kan en lagstiftning som inte finns upphöra att existera? Kan du länka till den lagstiftning som säger att hästägare/ryttare undantagslöst går fria vid incidenter där hästar är involverade? Du har flera gånger här länkat till lagstiftning som stödjer min åsikt.

Visst kan vi diskutera annat än just den lagstiftningen, det är tydligt att du önskar det, förmodligen för att du inser att du inte har hållbara argument och likt en treåring söker du andra utvägar..
Jag bara konstatera att du argumenterar som vanligt, med förolämpningar som mest speglar dig själv och ditt tänkesätt och din mentala ålder.
 
Och sambandet med hästar och försäkringar? Jag förstår, du klarar inte av att föra en saklig diskussion i ämnet varför du driver iväg i förtvivlan till andra ämnen.

Är det här sakligt?
Visst kan vi diskutera annat än just den lagstiftningen, det är tydligt att du önskar det, förmodligen för att du inser att du inte har hållbara argument och likt en treåring söker du andra utvägar..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När en äldre häst skulle avlivas i Stockholmstrakten gick något fruktansvärt fel. En fullt frisk 4-åring avlivades i stället. Här...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Personal från Mariestads kommun gick in hästhagar för att kontrollera brunnar utan att först informera hästägaren. Hästarna blev rädda...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Bufera
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Lindqvist bröt fotleden när hästen skrämdes av en fortkörare, som dessutom bara körde vidare. Ingen annan stannade heller för att...
Svar
17
· Visningar
1 164
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter I går skrämde en hund två ekipage på Ekerö strax utanför Stockholm. Efter skräckfärden i skogen avlivades en av hästarna efter att ha...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp