Bukefalos 28 år!

"Marknadsföra" träningstävling?

Solvira

Trådstartare
Hur gör ni får att få ut till folk att ni har träningstävling? Klubben är en liten klubb utan något eget ställe att hålla till på.
 
Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

jag skulle sätta lappar i ridsportsaffärerna i stan, de kringliggande stallen och ridklubbarna och om det är något större evenemang, typ tävling etc innan träningstävlingens kulle jag sätta lapp där också.
 
Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

Jippie!!!! Får jag å Mirren komma då?!? :love:

Sätt upp lappar på Granngården, Sporren, Russdog... Distriktetshemsida?!?! Maila klubbar i distriktet som kanske kan lägga ut info på sina hemsidor eller sätta upp lapp i aktuellt ridhus?
 
Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

HOPPNING?!?:eek: :o Då kommer vi inte!!!

:idea: eller kan man få en hedersrosett om man inte kommer över ett enda hinder?!? :banana:
 
Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

Det kan bli "dagens prestation"! Det får man minst en rosett för. :D Men håll ögonen öppna så kan det dyka upp lite mer stillsamma träningstävlingar också!

PS. Roligt att se dig här igen! :love:
 
Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

Roligt att se dig här igen! :love:
Vi får se hur länge det varar :angel: Är dödligt less på att sitta på modem. det är såååå segt! Hoppas på att den förbannade sambon ska beställa bredband...

Roligt att prata med er igen oxå! *saknat* :love:
 
Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

Bra tips! Tack så mycket! :bow:

Muppo> Disktriktetshemsida finns det redan på! :) Och oroa dig inte, jag tänkte höra om de tycker det är okej att jag tar tag i programridningar och ordna det. ;) Jag vill ju också ha! :banana:
Sen så kan man ju hoppa jättelågt om vill det! :banana: To.m. så att jag undrar om jag ska vara med! :D

MM> Jag tänkte ju höra om jag kunde få beställa rosetterna också. :D Vill inte ha de där fula från H**ks. :o
 

Liknande trådar

Hästvård Ridskolan har en cob med en väldig udda hudåkomma som enligt veterinärär autoimmun. Hon är extremt känslig i huden på benen och hon får...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 486
Senast: skogaliten
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 412
Senast: Bison
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 943
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Om 2 veckor ska jag ha klubben här på hemmaspa och nu behöver jag lite tips med vad folk hade uppskattat på ett sådant. 🙈 Arombastu...
Svar
12
· Visningar
646
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp