Bukefalos 28 år!

Måste bara visa

Sv: Måste bara visa

Haha gud vad tuff! Sån borde vi ha här hemma för nu går de inte längre att muta Rasmus att sitta still mer än 2 sek ;)
 
Sv: Måste bara visa

O, vad fin!
Mina 2 små bor i sina nya trampebilar, en sån skulle jag behöva :)
 
Sv: Måste bara visa

haha. skulle jag visa den för maken skulle han aldrig gå med på o köpa något annat när det är dags:rofl:....(driver bilföretag) var har ni hittat den??
 
Sv: Måste bara visa

vi hittade den på D*k**o.
(Second hand butik i Dalarna)
 
Sv: Måste bara visa

tja de som lämnat in den där lär ju ha köpt den nånstans
 
Sv: Måste bara visa

Min mamma har oxå en sån. Hon samlade nämligen på bubblor(bilar) tidigare. Jag tror att pottan finns kvar. Den hade även ett lock så den såg ut som en riktig bil. Hon kanske kan sälja den dyrt:)
 
Sv: Måste bara visa

ser framför mig när barnet ska "köra runt" hoppandes med pottan full med kiss innan man hinner tömma pottan :p:rofl::angel:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 490
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
2 045
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 790
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej, Jag ska köra upp för BE-körkort och måste hyra ett släp som är tillräckligt tungt men som jag ändå kan köra till provet med min...
Svar
13
· Visningar
1 589
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp