Måste få tag på en svängel

Cita

Trådstartare
Letat på de flesta sidor nu, hittar ingen som passar en miniatyr. Om jag läst rätt så bör han ha runt 60-65cm lång (är en större miniatyr).
Tips?
 
Vet inte om man får tipsa om personer som säljer här i forumet så jag skickade ett pm till dig med ett tips i.
 
Ta kontakt med någon svetskunnig person så fixar hen det åt dig på nolltid.

Hahaha tyvärr bor jag med en svetskunnig :banghead:, men vill ha en snabbt. Mitt svetskunniga mansdjur har tydligen många andra mkt viktigare saker att svetsa så nu orkar ja inte tjata på han nåmer :eek::wtf::love:
 
Hahaha tyvärr bor jag med en svetskunnig :banghead:, men vill ha en snabbt. Mitt svetskunniga mansdjur har tydligen många andra mkt viktigare saker att svetsa så nu orkar ja inte tjata på han nåmer :eek::wtf::love:

Det kan hjälpa att säga att du har bett xx göra en svängel åt dig ;) Eller så frågar du vad han vill ha i timlön ;) Det brukar göra susen på min älskade sambo när det är något fel på min bil och han inte lagar den inom rimlig tid :p
 
Ja det får bli något sånt, något som brukar ta fart på mansdjuret är väl om jag i tonen blir lite bitter :devil: och sätter på mig svetshjälmen och hotar att svetsa ihop skiten själv. Här vet ju alla som aldrig hållit i ett liknande mansdjursredskap som svets att det kommer gå åt skogen. Finns det en gnutta vett i ka´rl :nailbiting: så tar han ju över å vipps så får jag mig en svängel :D kosta runt 400kr att köpa färdig, lite surt när allt material finns hemma inkl färg :cautious:
 
Om du har allt material och svets hemma så gör det själv! Underlättar extremt att kunna svetsa själv när man har körning som hobby. Och en svängel är ju inte kirurgi direkt.
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Acto
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
458
Senast: MiaMia
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
288
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 286
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp