Bukefalos 28 år!

SweetSunday

Trådstartare
Någon som testat MaxMuscle från Trikem och fått någon effekt? Jag har en hund som äter kortison och därför är väldigt muskelfattig (och överrörlig). Vi har fått träningsprogram av fysioterapeut men skulle vilja boosta honom lite extra i muskeluppbyggandet och minska den katabola effekten kortisonet har på kroppen så mycket som möjligt. Kanske någon som har förslag på annat man kan ge? Han kan bara äta RC anallergenic som foder och kan alltså bara äta tillskott som innehåller rena aminosyror eller inga proteiner alls. Tacksam för alla tips! :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 198
Senast: Habina
·
Katthälsa Siamesen, 8 år gammal, har misstänkt foderallergi. Fick kortisoninjektion för att se om symptomen minskade. De gjorde de men kom...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 745
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 254
Senast: mackan
·
Hundhälsa Hej! Då vi har problem med att få ner Ascot i vikt så skulle jag gärna vilja få tips och råd på vad vi kan göra. Jag noterade i...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp