medeltida avrättning av telefon

golit

Trådstartare
golits telefon har hamnat i djup koma och golit känner sig förpliktigad att ge den aktiv dödshjälp.

Eftersom golit och telefonen har ett komplext förhållande, med långvarig splittring i förhållandet till appar och internet, där golit ofta önskat en större närvaro och telefonen sagt nej, tänker golit inte bara låta telefonen sakta dö genom att batteriet laddar ur.

golits telefon förtjänar att dö som man säger i pulp fiction, medeltida.

Ja den är nästa så gammal och eventuella kontakter på buke uppmanas att skicka sms med namn/nick eller pm för att återställa golits liv.
 
Hur har du tänkt ta telefonen av daga?

Utveckla gärna.

Behöver du en tröstande kram eller klapp på axeln eller bara prata en stund, pma. Att förlora en telefon är tungt, riktigt tungt. Livet blir aldrig sig likt igen...
 
Om telefonen uppförd sig så själviskt, som Golit skriver, och vägrat träffa nya appar så är nog intet mindre än en modifierad järnjungfru med inbygd sträckbänk att tänka på så här i livets slutskede.
 
golits telefon har hamnat i djup koma och golit känner sig förpliktigad att ge den aktiv dödshjälp.

Eftersom golit och telefonen har ett komplext förhållande, med långvarig splittring i förhållandet till appar och internet, där golit ofta önskat en större närvaro och telefonen sagt nej, tänker golit inte bara låta telefonen sakta dö genom att batteriet laddar ur.

golits telefon förtjänar att dö som man säger i pulp fiction, medeltida.

Ja den är nästa så gammal och eventuella kontakter på buke uppmanas att skicka sms med namn/nick eller pm för att återställa golits liv.
På medeltiden avrättningar var väl offentliga för att verka i avskräckande syfte för populasen. Hoppas du tänker följa traditionen, alltså jag ser fram emot samtida variant dvs en film eller ett möjligen ett foto ;)
 
Avrättningen bör också åtföljas av stegling för en mer långvarigt avskräckande effekt på de efterföljande.
 
Hur har du tänkt ta telefonen av daga?

Utveckla gärna.

Behöver du en tröstande kram eller klapp på axeln eller bara prata en stund, pma. Att förlora en telefon är tungt, riktigt tungt. Livet blir aldrig sig likt igen...

Tack för styrkekramen, golit har inte bestämt sig för exakt hur än... men nu börjar tipsen strömma in
 
Om telefonen uppförd sig så själviskt, som Golit skriver, och vägrat träffa nya appar så är nog intet mindre än en modifierad järnjungfru med inbygd sträckbänk att tänka på så här i livets slutskede.

Låter onekligen lockande, finns de att ladda ner?
 
Personligen funderar jag på att ragga upp lite pentyl till min kära Xperia :devil:

Den får trots allt leva ett tag till för att jag ska kunna undersöka om det är headsetet som är skit och inte telefonen (den tappar kontakten med headsetet hela tiden). Jag har iofs inga problem med att ge headsetet den behandling jag kan tänka mig att ge telefonen :sneaky:
 
Jag föreslår ett intimt möte med en slägga inlindad i plastpåse för att öka kvävningsrisken, då kan man samtidigt rena sitt sinne från känslostormar och aggression.
Sedan kan du ju bränna den på bål så att den inte förhäxar all din elektronik med sina dåliga vibbar....
För att slutligen slänga detta demoniska tingest i den massgrav som kallas elavfall där den kan självdö och plågas lite till med gamla VHS band, sladdar och miniräknare som aldrig fungerat
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp