Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

Jag blir förbannad på Christer Björkman också. Han kunde väl satt henne mot någon i duell 1 istället. Han måste ju ha velat ha henne vidare till finalen. Det är ju en jätteförlust att inte ha henne där. Så mycket ointressantare final.

Han har regler att utgå från, bl.a. får ingen möta en de redan mött i deltävlingen samt att en 3:a ska ställas mot en 4:a. Han kan inte göra precis som han vill.
 
Kombination med duell och hjärtröster gör ju att folk röstar inte bara på den de gillar utan även kan tänka sig att rösta på det andra bidraget bara för att.

Jag tycker att duellen har gjort sitt.
 
Jag är ju inte så där vansinnigt intresserad av Mello (Sabaton är ju inte med och lär aldrig vara det :angel:) men jag tycker Loreens låt var bra. MEN hennes respektlöshet gentemot Danuta Danielsson och hennes släkt går rakt emot det hon säger sig stå för. Hon sjönk rejält i aktning hos mig för det där.

Att sedan Flashback-trashet inte kan hålla käften är ju ingen nyhet. Små människor bakom skärmen som är ännu mindre i verkligheten.
 
Liten parantes bara innan jag startar finaltråden ;)


Gillar att läsa lite vad övriga europa tycker om våra mello, och det jag läst hittills är bla. att visst vissa undrar varför Loreen inte gick till final... men inte så många som är allt för upprörda ändå och har andra favoriter i finalen.
De namn jag tycker florerar mest är Wiktoria, Mariette och Ace. Till en viss del Jon Henrik, men där verkar det vara antingen älska eller hata (men så är det ju med lite mer udda bidrag har vi ju märkt).

Så vad gäller Loreen så verkar hennes hardcorefans i europa sakna henne i finalen, andra har sagt att låten ihop med scenframträdandet blev för "konstigt".

Ni får gärna fortsätta diskutera andra chansen och Loreen här, men vill ni prata mer final så startar tråden strax :D
 

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 790
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 639
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 279
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
22 910
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp