Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 1

Boris: nej tack. Som någon sa, mindre slemmig koreografi än förra året men så kom det tjejer och kladdade ändå.

Adrianna (?): hu! Nej!

Låt 3: mja, gick att lyssna på iaf.

De vet du: det bästa med det numret var introt när man fick se snygga basketmoves... :cool:

Perelli: men nej! Som Så som i himmelen men tysen gånger sämre!
 
3an har jag redan glömt bort, får kolla på snabbreprisen.

Nr 4 plojmusik, kan ev gå vidare på det men i så fall till andra chansen.

Charlotte - kul att hon vågar göra något nytt och hon sjunger fantastiskt men det var ingen höjdarlåt. Framför allt texten känns rätt klumpig. Tror inte hon går vidare.
 
NU börjar det likna något. Det här gillar jag faktiskt. Visst är det sista låten? I så fall vill jag ha den här till final tillsammans med dårarna i bil.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 375
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 382
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 722
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 863
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • HUND MAGKATARR...
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp