Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2018 - Deltävling 3

Känns som låten skulle kunna vara aktuell i eurovision, med tanke på alla attentat mm i världen. Dessutom kan han sjunga.
 
Tja. För mig som tittat på idol så blev ju det här extremt förutsägbart i alla fall :p Pga hans framträdanden i Idol så känns det som om jag redan sett och hört det här en miljard gånger. Men visst, duktig är han ju.
 
Jag tycker att introt är årets bästa men så är jag förstås en musikalälskare :D (Barnet tycks ha ärvt den genen :up: )

Martins låt var bättre live. Tycker att den är lite slätstruken såhär på TV. Dock absolut inte dålig.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 321
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 200
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 577
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 696
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp