Melodifestivalen 2018 - Deltävling 3

Jag kände redan när artisterna presenterades att det var rätt dålig kvalitet överlag och att det är upplagt för Mariette. Jag hoppas verkligen hon har en bra låt!! Jag gillar henne!


Ja jag är väldigt glad över att jag gillar Mariette :D
Hade varit jobbigt om det hela var upplagt för ngn artist man ej gillar!
 
Hörde Mendez på radion idag!

Wow! Perfekt att poppa i bilen! Och oj vad mkt bättre det lät i verserna när det var datorjusterat... Lätt till final om han sjungit sådär bra live.. SÅ synd :(
Tänk en yngre, rent sjungande latino.... Lätt topp 3 i final!
 
Hörde Mendez på radion idag!

Wow! Perfekt att poppa i bilen! Och oj vad mkt bättre det lät i verserna när det var datorjusterat... Lätt till final om han sjungit sådär bra live.. SÅ synd :(
Tänk en yngre, rent sjungande latino.... Lätt topp 3 i final!
Så du tycker också att han sjöng falskt
 
Jag hade en chockmorgon onsdagen efter deltävling 1. Jag vaknade med Kikkis låt i huvudet :eek: På onsdagen!

Från igår minns jag ingen melodi alls. Som tur är :sneaky:
Haha Kickis låt av alla :D Minns knappt att hon varit med ens ;)

Nä nu ligger allt mitt hopp till nästa lördag... eller till de som bestämmer ang Mendez låt så de fixar verserna :D
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 192
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 026
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 447
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 596
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp