Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2018 - Deltävling 4

Tycker nivån varit så jäkla låg. Både på tävlande och programledare. Byter till hoppningen istället..
 
Jag tror/vill att de här går vidare på något vis: 1, 4, 6, 7.

Morsan tror/vill att de här går vidare på något vis: 2, 3, 4, 7.

Tillägg: Rolandz är favoriterna här.
 
Jo, men det är ofta inbitna schlagerstjärnor som varit med sedan begynnelsen, känns det som. Mariette verkar ju vilja ses som en "riktig" artist
Va?

De flesta är väl hårt jobbande folk som lever för en dröm. Och vill försörja sig på sin musik.

Att dela upp dem i riktiga och icke dito känns hårt?
 
Jag gillade femman. Det låter inte som en mellolåt (kanske därför jag gillar den :cool:).

Lite tråkigt att hon bara går runt och gör ingenting och fokus är på dansarna dock.
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 298
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 812
Senast: Lingon
·
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 669
Senast: voltis
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp