Bukefalos 28 år!

Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft ett par trevliga timmar i butiken. @tanten har fått bildbevis för nivån :angel: :rofl:
Såhär fint var det på min gata när jag promenerade hem! :heart

25012255_2050124155218174_4460447893379088384_n.jpg
Såg detta inlägg för en lite stund sedan men först nu reagera jag över att det inte är nån snö öht. Är det bara bilden som luras eller är det såhär snöfritt där nu?
 
Har ridit ponny idag, den skulle visst vara lite pigg och busig nu men den skötte sig fint. Så himla rar och nyfiken på allt och den rörde inte ens på örat när de andra hästarna blev rädda för en köttätande ekorre. Måste vara en fantastisk ponny för barnen att lära sig rida på.
Köttätande ekorrar är lika läskiga som varulsvattenpölar (ordet uppfunnet av en vän när jag red hennes häst och det vart lite hopp och lek :o)
Jag klarade mig med ett asgarv, kändes som att sitta i en gungstol.
Det var inte riktigt vad jag var beredd på första gången jag satt upp på den hästen som var så lugn och trygg, ja för lastbilar, traktorer, jobba några meter från trafikled helt okej och diverse djur men varulsvattenpölar blev bara lite för mycket för henne. :rofl:
 
Kopla ur datorn fån internet, rör sig musen även då?
Japp. Antagligen trackpaden som inte fungerar. Tydligen kan det bli så om batteriet sväller och trycker emot, något jag inte kan ta reda på/få ut på garanti (bytte batteri för knappt en månad sedan) förrän om typ tre veckor när jag är tillbaka hemma igen.
 
Tjoho! Fick just inbjudan till en nyårsfest i en takvåning i Gamla Stan! Jag har iofs panorama-utsikt över takåsarna men nu slipper vi trängas typ 15 pers i min tvåa! En sjua med takterrass vid Stortorget lät lämpligare för nyårsskålen! Verkar vara en skön blandning av folk där också som lär passa mitt ”crowd”. Nu hoppas jag bara på att en viss krog kan lösa middagen så jag slipper dra igång nåt jävla matlagande :nailbiting::cautious:
 
Bakade pepparkakor med min kusin och hans barn förut ikväll, och jag var lite positivt överraskad över hur bra det gick - barn är inte min grej. Tänkte att jag fått in snitsen, tills jag svor och yngsta ungen tog efter på EN GÅNG och sa "Men Emma fick ju säga så!" när hon fick skäll. :cool: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 308
Senast: Marita73
·
Svar
1 336
· Visningar
72 332
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 022
Senast: Modest
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2
Svar
29
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp