Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker komma igång igen efter resan hem, nu måste jag skriva ett 3-5 min muntlig diskussion om ett ämne jag inte håller med om... :meh: Om jag bara behövde prata om det hade det inte varit några problem, men de vill ha in ett skriftligt också. :down:
 
Hemma och trött. Tur jag kan slappa, men känner att jag borde tömma diskmaskinen och ta hand om Ernst lite.
Haft hovslagaren ute och fick skämmas för Slyngelhästen :o blev inga nya skor på honom, han får gå barfota en skoperiod. Så har han nog landat lite mer till dess så han kan uppföra sig normalt. Han har bra hovar så det är inget problem så länge han i te ska jobba mycket på hårt underlag och det kan jag ju styra.

Men fy så pinsamt med häst som beter sig som han aldrig blivit skodd förr O_o Tur hovis känner oss!
 
Regnar här. Tror jag iaf. Har inte varit ute idag. Är däckad av förkylningen. Blir nog hemma från jobbet hela veckan ut
Paketen från Matsmart har kommit. Så jag får nog hämta ut det i morgon
 
Jag har fått ont i halsen. Är väldigt sällan sjuk men var annat-var tredje år får jag influensa med 40 graders feber. Dags för te med honung!
 
Jag ställer mentalt in mig på allt flängande det kommer att bli imorgon. Onsdagar är inte den bästa dagen på veckan så sätt. MEN! Det väger Bonde söker fru upp!:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 687
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp