Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svär över uppgiften och vill mest gå och lägga mig... Imorgon ska jag åka tåg 06:24... efter seminariet är det full fart hem och sen är det julavslutning på skyttet, vilket innebär sen kväll... :crazy:
 
Skrattar ihjäl mig!
Sambon är och behandlar hästar utomlands. Det är kallt som fan och han hittade inte sina varma kläder efter vår flytt. Däremot hittade han en ful overall med en Islandshäst på.
Den hade han idag IOM att han inte skulle träffa folk han behöver bry sig om hur han ser ut inför.
När han står där med 6 h gammal prilla som hotar ramla ner kommer någon släpandes med ett tv-team.
Så han blev myggad och filmad under behandling och intervju.
Nu är han orolig att det där ska sändas på färjan han åker. Deras inslag brukar sändas då. Jag är hemsk och hoppas det inte ska klippas och duttas. Sänd det!
 
Kom precis hem. Först var jag hos min häst som skadad sig själv (jag menar, nu har han ju varit helt skadefri sen anaplasman i typ augusti) igen :down:
Bara ett sår men satt lite halvdumt. Jaja, inga tecken på att något skulle vara allvarligt så avvaktar lite.
Sen följde jag med en vän till stallet och klappade på hennes hästar, båda hela :up:

Nu ska jag pyssla i alla fall ett julkort och sen träna lite.
 
Svär över uppgiften och vill mest gå och lägga mig... Imorgon ska jag åka tåg 06:24... efter seminariet är det full fart hem och sen är det julavslutning på skyttet, vilket innebär sen kväll... :crazy:

Aha jag passerar Västerås Station vid 6 tiden. Kaffe på stående fot där? Ska jobba i byggnaden bakom.
 
Skulle lägga mig och kom på att det är sista ansökningsdagen idag på ett jobb jag är intresserad av :banghead::banghead:
Vafan...
 
Jag skulle behöva inredningshjälp. Jag ger liksom bara upp hela tiden när jag gör ett försök att tänka ut hur jag ska ordna det i mitt hem. Det blir bara jag kan inte göra A för B står i vägen och jag kan inte flytta B för jag vet inte var det ska vara. Det är bara rundgång hela tiden.
 
Jag skulle behöva inredningshjälp. Jag ger liksom bara upp hela tiden när jag gör ett försök att tänka ut hur jag ska ordna det i mitt hem. Det blir bara jag kan inte göra A för B står i vägen och jag kan inte flytta B för jag vet inte var det ska vara. Det är bara rundgång hela tiden.
Aha :idea: men då har vi en Buke-träff hemma hos dig då, så ska du se vad vi kan hjälpa dig med :up::D:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Elo
·
Svar
1 353
· Visningar
73 381
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 018
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 399
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp