Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var för övrigt julavslutning på dagsjukvården jag är på igår. Brukar bli lite quiz. Lite gåtor, sånger, och en kamp mellan två lag.

Först en gåta som jag kunde men var för seg på. Och sedan var det en tävling. Och så drog ledaren upp MIG!? S, en av ledarna på dagsjukvården, garvade för hon och jag blir "rivaler" under dessa avslutningar uppenbarligen. Jag vann den omgången iaf :D

Sedan så hade han översatt en svensk låt till engelsk text vilket jag visste vilken den var men vägrade säga det. För jag tänkte banne mig inte sjunga framför alla! Jag bara vägrar. Gjorde det en gång och det räckte gott och väl :p

Sedan var det "Säg tre karaktärer ur denna serie" varpå de spelar på Friendsintrot. Jodå, där hamnade jag på scenen igen.. :eek:

Nåväl. Uppenbarligen vågar jag ta mer plats nu iaf. Kanske är en positiv grej men mest rädd för att det är p.g.a. jag känner mig extra bekväm med de på dagsjukvården..:confused: Tänk om man för övrigt kunde våga mer..
Bra gjort tycker jag.
 
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhrg :devil::cry: mina fingertoppar brinner och dom :devil: mandelmusslorna är långt från färdiga,varför gör jag dom? Köket ser ut som ett slagfält,fingrarna brinner,det är ett jäkla pyssel och sen har man massa disk varav miljoner små :devil: formar som inte passar i diskmaskinen :banghead::banghead::banghead:
Jag är en idiot :idea::down:
Ställ disken i ett skåp och diska nästa år.
 
Har varit ute och joggat nu :D Hittade ett tempo som fungerade trots gammal skadad muskel som ibland bråkar lite. Jag kunde därför jogga betydligt mer än planerat och det var SÅ skönt. Nu har jag stretchat, duschat och plockat fram lite ätbart. Känner mig som en ny människa. (och inser att jag säger det efter varje joggingrunda/träningspass. Jag ska verkligen se till att träna oftare framöver)

-----
Räknade ut att min runda var 5,5km lång! Jag som någonstans mot slutet av den tänkte att "det här borde ju bli 3km, då är det nog lagom att ta 3km-rundan i skogen sedan". :D Jag orkar mer än vad jag tror!
 
Senast ändrad:
Bilen rullar igen. Vilket är toppen!
Tydligen var det för lite bensin för att bilen skulle lyckas komma igång :o:angel: Ett ganska pinsamt moment i mitt liv när den trevlige mannen påpekade detta.
(Till mitt försvar har det aldrig hänt innan, och hade ju faktiskt tänkt att åka och tanka, efter att bilen startat :o:D)
// Totalt hjärnrotmos.
Pinsamt är nog bara förnamnet :D
 
Funderar på att äta frukost. Kom i säng lite sent igår, vid midnatt, men vaknade ändå kl 6 när klockan ringde. :up: Vill verkligen inte vända på dygnet igen.
Ligger och lyssnar på Bo Kaspers. En låt lät bekant, det var ju Agnes-One last time, men på svenska. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Elo
·
Svar
1 299
· Visningar
70 099
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 840
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 189
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp