Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha :idea: men då har vi en Buke-träff hemma hos dig då, så ska du se vad vi kan hjälpa dig med :up::D:angel:
Jag kommer nog mest skämmas ögonen ur mig över oredan och alla dammtussar som är svåra att få bort eftersom det står en massa saker/kartonger på golvet. Dessutom har jag möbelbrist.

Och tyvärr skulle jag vilja ha hemmet presentabelt före jul redan.
 
Jag kommer nog mest skämmas ögonen ur mig över oredan och alla dammtussar som är svåra att få bort eftersom det står en massa saker/kartonger på golvet. Dessutom har jag möbelbrist.

Och tyvärr skulle jag vilja ha hemmet presentabelt före jul redan.
Synd att det är lite kort om tid innan jul.
Men det övriga är ju det vi ska hjälpa dig med :idea: är vi många går det i ett naffs ;)

Nej, skämt å sido - jag VET att du vill ha full koll på dina saker och inte släpper in kreti o pleti ;)
Men håll med om att det hade varit en roligt projekt :angel:
 
Synd att det är lite kort om tid innan jul.
Men det övriga är ju det vi ska hjälpa dig med :idea: är vi många går det i ett naffs ;)

Nej, skämt å sido - jag VET att du vill ha full koll på dina saker och inte släpper in kreti o pleti ;)
Men håll med om att det hade varit en roligt projekt :angel:
Det kanske hade varit kul, eller så hade ni ruttnat på mig och mina "nej, det går inte därför att..." eller "så vill jag inte ha det". Jag kan ju känna mig riktigt jäkla dryg när jag vet hur jag inte vill ha det men inte heller vet hur det ska vara. Ibland händer det att jag vet också men så kan jag inte få tag i möbler, antingen för att jag inte hittat rätt möbel eller inte har råd. Vissa möbler går inte ens att köpa.
 
Sitter med en ganska trist uppgift till en ganska trist delkurs. Utöver det tjurar jag över att kroppen har jävlats idag, benen bar knappt efter en promenad till stallet, väl där fick jag sätta mig i omgångar för att orka mocka och lyckades trilla en gång när jag böjde mig ner :P
 
Det kanske hade varit kul, eller så hade ni ruttnat på mig och mina "nej, det går inte därför att..." eller "så vill jag inte ha det". Jag kan ju känna mig riktigt jäkla dryg när jag vet hur jag inte vill ha det men inte heller vet hur det ska vara. Ibland händer det att jag vet också men så kan jag inte få tag i möbler, antingen för att jag inte hittat rätt möbel eller inte har råd. Vissa möbler går inte ens att köpa.
Själv har jag problemet att få blivande sambon att tycka till.
Jag vill ju inte att han flyttar in till mig bara utan han ska ju också känna sig hemma.
Jag är tyvärr helt värdelös på inredning själv.
 
Det kanske hade varit kul, eller så hade ni ruttnat på mig och mina "nej, det går inte därför att..." eller "så vill jag inte ha det". Jag kan ju känna mig riktigt jäkla dryg när jag vet hur jag inte vill ha det men inte heller vet hur det ska vara. Ibland händer det att jag vet också men så kan jag inte få tag i möbler, antingen för att jag inte hittat rätt möbel eller inte har råd. Vissa möbler går inte ens att köpa.
Hahaha, kanske det.
Men jag vet precis hur det där är!! Särskilt att veta exakt vad man vill ha för möbel, lampa eller annan inredningspryl - och så finns det inte :banghead: Dom gånger jag stöter på det så surar jag ihop och då blir det inget alls tills jag hittar det jag vill ha. Och när det antingen kommer på marknaden eller jag hittar någon som kan göra den åt mig och det är för dyrt, så väntar jag hellre tills jag får råd än att jag köper något annat... :angel:

Fast ibland (som just nu t.ex, så är jag på jakt efter en ny lampa till köksbordet) vet jag inte riktigt vad det är jag vill ha, men när jag ser den rätta så vet jag... det är också en jobbig situation, för jag kan inte be någon annan titta åt mig :oO_o
 
Kryper ner i sängen och intalar mig att jag är frisk när jag vaknar imorgon bitti. Godnatt på er!
 
Vi har firat Lucia på dagis, sett ifatt Selmas saga, skrivit adresser på julkorten, duschat, ätit kvällsmat, kollat på Historieätarna samt pratat med mamma/mormor.
Nu har Mathilde precis lagt sig och jag ska nog sova om inte alltför lång tid :)
 
Ligger i en säng på jobbet och har det bra.
Fick beröm av min kollega efter dagens jobb. Att jag är bra på att organisera, informera och är ambitiös.
Det kändes så himla bra att få lite bekräftelse på att jag faktiskt kan mitt jobb och är duktig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Elo
·
Svar
1 780
· Visningar
94 445
Senast: sthu
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 091
Senast: Halcyon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 552
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp