Diamonian

Trådstartare
Ni vet den funktionen där man antingen kan se om någon är grön, hur länge sen de var aktiva? Nyligen tycker jag det har förändrats och vissa ser jag inget alls på och andra ser jag. Hur vet man vad som syns om en själv?
 
Jag står alltid som offline. Någonting hände för något år sedan och jag blev tydligen grön - då hörde ett par vänner av sig och frågade om jag visste om det. :D

Jag ser ingenting framför vare sig mig själv eller andra?
 
Kan tillägga att jag också har stängt av det.
Fungerar inte alls 😆
Jag är konstant online och jag ser inte status på någon annan 😅
Vilket straffade sig i lördags när jag blev väckt av en kollega klockan sju en lördag, men du var ju online?
Nej, jag var så offline man kan bli, jag sov 😑
 
Messenger krånglar flera gånger varje dag för mig sedan minst tre månader tillbaka... :rage:

Ibland är chattarna tomma - jag kan läsa början av meddelandet i aviseringen, när jag sedan går in på chatten är den helt tom. Tvingar jag appen att avsluta och startar om är meddelandena tillbaka.

Ofta funkar inte aviseringarna och ibland är det bara vartannat meddelande i en konversation som kommer fram direkt; det är alltid säkrast att gå tillbaka och läsa efter någon halvtimme för att kolla att jag inte missat något.

Varje gång jag går in på Facebook i telefonen får jag en avisering som säger att jag nu kan logga in med flera Messenger-konton från samma telefon - men för i H-SIKE, JAG HAR BARA ETT OCH DET BORDE DU KÄNNA AV!!!
(det står null som start i meddelandet, så egentligen vet den ju det, men kastar ur sig meddelandet ändå... :rage: )

När jag vill använda Messenger på datorn när jag har Facebook igång funkar det inte att söka fram folk jag vill skriva meddelanden till; oavsett hur korrekt jag stavar säger Messenger att de inte har något konto.
Då får jag scrolla i min lista med befintliga chattar istället... :rage:
 
Messenger krånglar flera gånger varje dag för mig sedan minst tre månader tillbaka... :rage:

Ibland är chattarna tomma - jag kan läsa början av meddelandet i aviseringen, när jag sedan går in på chatten är den helt tom. Tvingar jag appen att avsluta och startar om är meddelandena tillbaka.

Ofta funkar inte aviseringarna och ibland är det bara vartannat meddelande i en konversation som kommer fram direkt; det är alltid säkrast att gå tillbaka och läsa efter någon halvtimme för att kolla att jag inte missat något.

Varje gång jag går in på Facebook i telefonen får jag en avisering som säger att jag nu kan logga in med flera Messenger-konton från samma telefon - men för i H-SIKE, JAG HAR BARA ETT OCH DET BORDE DU KÄNNA AV!!!
(det står null som start i meddelandet, så egentligen vet den ju det, men kastar ur sig meddelandet ändå... :rage: )

När jag vill använda Messenger på datorn när jag har Facebook igång funkar det inte att söka fram folk jag vill skriva meddelanden till; oavsett hur korrekt jag stavar säger Messenger att de inte har något konto.
Då får jag scrolla i min lista med befintliga chattar istället... :rage:
Jag har också problem av och till. Ibland ser jag t.ex. inte meddelanden som jag har skickat via telefonen när jag går in på messenger via datorn. Tror att det kom i samband med att de gjorde någon säkerhetsuppdatering (kryptering?).
 
Och VARFÖR blir det en avisering om nytt meddelande så fort jag skickat ett från datorn???
Jobbar själv som mjukvarutestare och det här är ju buggigt bortom vett och sans... :rage:
Ja vad sjutton är det där för märklig grej :confused: Ett så stort företag dessutom:meh:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan någon förklara varför jag kan se Levererat och Läst på vissa mottagare av mina SMS men inte på andra? Mest irriterande är att jag...
Svar
16
· Visningar
657
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 152
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
666
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp